رز کراتین معتبرترین عرضه کننده محصولات تخصصی مو

تشخیص اتو لیز اکستریم اصلی و فیک

سر تیتر ها

محصولات فیک (کپی ، بدل یا درجه دو ) :

این بحث برای محصولاتی که از محلولیت و فروش بالا برخوردارند همیشه مبحث گرمی بوده و خواهد بود . زمانی که محصولات جدید به بازار عرضه شده و با استقبال زیاد رو به رو شود شرکت های بخصوصی اقدام به تولید همان محصول با کیفیت پایین تر می شود از این رو تا محصول محبوبی در بازار باشد فیک آن نیز موجود می باشد . در این متن به اتو مو از برند لیز می پردازیم .

راه های تشخیص اصل از بدل :

  • بسته بندی و کارتن : اولین موردی که باید به آن دقت شود کارتن محصول می باشد که در اتو های اصلی این کارتن مخملی بوده اما در نمونه های فیک کارتن آن از جنس های دیگر یا حتی کاملا معمولی می باشد .
  • نوشته های پشت کارتن محصول در نمونه ی اصل به رنگ کرمی بوده و کاملا حس پرمیوم بودن محصول را القا می کند . در گزینه های فیک این نوشته اغلب به رنگ زرد بوده که تنها هدف آن جلب توجه می باشد .
  • بارکد : هر اتو مو بارکد به خصوص خود را داشته و این باعث می شود که با اسکن بارکد محصول خود در بخش بایگانی وبسایت مشاهده کنید و حتما بارکد روی کارتن و محصول باید یکی باشند . حال کاربرد این اصلی این بارکد برای ضمانت این محصول می باشد که در این ایران با توجه به نداشتن نمایندگی معتبر و وارد کردن آن به روش های غیر گمرکی این گزینه زیاد اعتبار ندارد ولی با اسکن بارکد باید وارد وبسایت معتبر و قسمت بایگانی محصول خود شوید . در آخر این را هم اضافه کنیم که این لیبل و کد ۱۳ رقمی هر اتو مو با اتو موی دیگر فرق دارد .
  • سرشاخه اتصال برق شاید یکی از اصلی ترین موارد و نشانه های تشخیص اصل از بدل باشد ، در این محصول نیز این مورد بسیار مهم می باشد . روی سر دو شاخه نمونه اصل عبارت 10 آمپر درج شدهاست که وجود این عبارت الزامی می باشد .
  • دامنه حرارتی اصلی ترین تفاوت اتو مو فیک و اصلی می باشد . در این محصول نیز دامنه حرارتی از 340 شروع و تا 480 درجه قابل تنظیم می باشد .
  • صفحات اتو مو در موارد اصلی برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو تولید می شوند که باید جنس آن ها از آلیاژهای مرغوب باشد . در این اتو مو جنس صفحات از تیتانیوم بوده و حالت فنری برای آن در نظر گرفته شده است که با فشار دادن قسمت بالا و پایین اتو در هنگام کار به هم می چسپند .
  • مورد بعدی رنگ اتو مو می باشد که باید حتما با رنگ عکس پایین یکی باشد . اگر اتو پر رنگ یا کمرنگ تر عکس تصویر باشد محصول فیک می باشد .
  • سرعت گرم شدن اتو در موارد اصلی بسیار سریع است که این سرعت با داشتن جدیدترین تکنولوژی های بازار حاصل می شود که در این محصول 5 ثانیه طول می کشد، اما در گزینه های فیک این سرعت به مقدار قابل توجه پایین تر می باشد .
  • مورد بعدی داشتن سیم براق با نوشته های سفید رنگ روی آن می باشد که برای شرکت لیز این یک مشخصه اصلی محسوب می شود که در گزینه های فیک سیم محصول کدر و مات بوده و نوشته های روی آن کمرنگ تر می باشد .

فیک نخرید !

برای اینکه در هر محصول لازم نباشد اطلاعات زیادی داشته باشید کافی است از فروشگاه های معتبر خریدتان را انجام بدهید . با توجه به کثیر بودن فروشگاه هایی که سود لحظه ای را به بلند مدت ترجیح می دهند توصیه ما برای شما خرید از افراد قابل اعتماد بوده که دارای سابقه کاری بالا می باشند و در وبسایت آن ها حتما نماد اعتماد الکترونیکی فعال وجود دارد . برای خرید و مشاوره می توانید با مشاورین ما در رُزکراتین در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگوی رزکراتین
دسته بندی های رُز کراتین | RosKeratin